04 December 2012

them .

assalamualaikum wahai follower blogger syafiqa yang tegar . *padahal takdepunn kan ,
okay , salam satu Malaysia . *ewahh


btw , harini syafiqa menyempatkan diri syafiqa untuk menghupdate diari yang boleh loading loading bagai ni . *nampak tak dah berubah jadi sopan santun ? hikhik . okayy , padahal takdee mende cerita pun yang syafiqa nak kongsi kat korang semua . tetibe terasa nak cerita sesuatu about them untuk korang dan untuk mereka jugak . biase lah kan , kemana kite pergi , mesti ada sahabat yang sentiase menemani . mesti ade sahabat yang ada setiap kali kita ketawa , menangis dan bersedih *ewahh , ayat nak kemane tahh kan .

bersambung .. tapi nak cari yang betul betul yang namenye Sahabat Sejati itu terlalu susah kan ? huhu . okayy , bukan nak kata diri terlalu sempurna untuk memiliki seorang sahabat yang sempurna . tidak . sesungguhnya itu semua kerja Tuhan . baik buruk kita , ketentuan kehidupan kita semua terletak pada Dia kan ? baiklah . bila cerita tentang sahabat , biar hilang pakwe makwe asalkan tak hilang sahabat kan ? lebih kurang mcm ahli ahli keluarga gituu kann . hek ! kawan dan sahabat ? haa , cer bezakan . ahaaa ..

tak nak cerita lebihh lebih , kang ada yang naik meluat dan terus tutup lappy n tab korang yang memahal tu kan . *ecehh , terus kepada point cerita syafiqa , okayy lagi seminggu sahaja sahabat sahabat kesayangan syafiqa ni nak continue study dieorang jauh dari mata kepala syafiqa sendiri . ehem . even baru lima bulan lebih syafiqa duduk ketawa , bergurau , menangis dengan dieorang . terasa macam dah kenal dari kecik tawu ? apa yang membezakan sahabat dan kawan , mereka ni terlalu caring tentang sahabat mereka yang seorang ini . kekadang terasa diri terlalu berharga *iklan Lo'real kejapp .


okayy , curi dari pesbuk orang , oleh kerana si tuan punya diri tak suka sangat bergambar .:) *tahukan yang mane satu ? mesty yang pandang bawah jea . huhu


okayy , mencuri lagi . * jadi pencuri sebentar.kepada si pemilik pesbuk , mohon ampunnn yaa :)

baiklah , mereka akan pergi , bagai kan disambar helang kan . *bajet macam tak jumpe lagi jea kan . ehem , bukan lahh , memang akan jumpe , tapi tak kan same seperti keadaan dulu . syafiqa percaya itu :)

kepada sahabat :

jangan perna lupa sahabat awak orang ini yaa . bila kat tempat baru , kawan pun ikut baru . jadi sahabat yang ada ini tolong jangan dilupa teruss . ahaks *lap air mata. takbole nak halang awak orang pergi , sebab itu pilihan yang terbaik buat awak orang . so , gudluck kayy sayang sayang saya . jangan nakal nakal kat tempat orang , jangan nak buat perangai mcm kat sini . solat jangan tinggal okayy :)

p/s : ini kenyataan , aku pergi sebab taknak menangis depan awak orang  , cukup lah aku tahu bila awak orang akan berangkat pergi . bukan tak sudi nak spend time sesama , tapi . itu lah masalahnya. semoga berjumpa nanti . InshaAllah :)


xoxo.syafiqa .


No comments: