08 January 2014

Welcome 2014 !


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Assalammualaikum .
 hai semua !


yeayy ! At the last ika dapat siapkan juga update blog kepada skin yang baru , sidebar yang kekonon cam comel dan yang paling best sikit sikit ika dah tahu juga cara cara nak hias hias diary digital ika ni . cewahhh ! ngee. Penat taw buat buat cam study kat Google dok tenguk tutorial . hikhik

Okay , macam belum terlambat kan nak wish " Welcome Two Thausand Forteen ! " .hihi . Kejap je masa berlalu . Pejam celik pejam celik , " ehh ? dah doploh aku ? " . Apa lagi yang ika nak selain bersyukur kan ? Syukur Ya Rabbi untuk kebahagiaan dan nikmat Mu ini :)

Bila dah masuk umur yang baru ni, haihh hati selalu nak rasa " akulah fover nineteen ! " . haha . Tapi sebenarnya takda apa lah sangat dengan umur tu , melainkan perlu ada banyak perubahan pada setiap peringkat umur . Ye dak ? Dalam hati , dalam pemikiran selalu rasa . " aku nak jadi perempuan yang solehah di sisi Mak Abah dan juga Bakal Suami . Nak jadi ketua bidadari dekat Bakal Suami nanti " . Kalau boleh nak tinggalkan semua perkara lagha , dan sedia untuk buat perubahan satu demi satu . Taat dan sentiasa Ingat Maha Esa . Inshaallah , mudahlah nak pilih pintu syurga mana kita nak masuk nanti . Tak teringin ke ?


Perasan tak ? lama sangat dah blog ika ni tak berbicara . Mula ika Form Six , makin slow dan malas nak mengadap laptop . Idea pun dah tak mcm dedulu . *zaman baru nak up. haha* . Ada juga yang tanya , ika jawab dengan senyum jeh . Hish , malas katee koo . Banyak update instagram , facebook dan twitter . Tu jea yang senang setakat nih . Tinggal capai dan tot tett tot tett , update ! haha .

Sekarang bila rasa komitmen tuh dah longgar sikit , rasa ada la juga ruang dan peluang untuk mengadap laptop ni doplohempat minit untuk update entry yang akan bermula mulai hari ini . hihi . Sesejak duduk rumah jeh ni , ika mula rasa , " Yea ! perlu aktif semula berblogging " ngee . untuk isi isi kekosongan setakat ni . Lepas ni naik panas lah kerusi meja study dalam bilik ni . Haha . 

Last but not least , buat masa sekarang Allah berikan dia untuk jadikan teman , kawan , pengkongsi rasa dan mungkin bakal " imam " akan datang . Inshaallah . Amin ya rabb :)

Sebenarnya banyak sangat perkara yang nak dikongsikan . Dan ika akan kongsi entry yang akan datang ya ? Selamat Malam dan Selamat Tidur .
Wasalam.







No comments: