14 December 2013

Keep in touch !


Bismillahh .
In The Name of Allah , Most Merciful, Most Gracious
Hai semueeeee !


Yeayyyy ! Saya kembali ! saya kembali !bhaha ! tetibe pagi ni rasa macam nak update something somewhereee laa. mood yang tetibe rajin sangat ni tetibe datang. Please perasan yang ika memang dah lama sangat tak tulis dan share cerita cerita ala ala budak nak up kat korang . Bila umur dah nak masuk puluh puluh seriess nih , ghasee macam nak gelak besau besau tenguk cerita cerita zaman merepek meraban cik kiahh aku dulu . kelakar woiii ! haha. okay, mohon masuk tong sampah all thee older post . maluuu cik kiah . phewwww !




Bila masuk twenty twenty seriess ni, macam macam benda yang tak pernah kite nak fikir dan sekarang kite fikir. Sampai kan satu hari rasa macam nak lari laju laju sekuat hati sebab kita fikir kenapa kita takbole nak macam orang lain sedangkan apa yang kita fikir tu sama jea macam orang lain yang dah tentunya success dalam semua apa yang dia fikir dan dia nak . Kadang kadang menangis sampai berguling-guling memikirkan kenapa ada saja halangan dan cabaran untuk kita dapat apa yang kita fikir tu . pernah tahu kenapa kita diuji macam tu ? walhal , apa lah hebat sangat kita ni sampai macam tu diuji ?
Percaya sikit . Allah sebenarnya nak bagi kita kesenangan akhirnya nanti . Cuma KITA ? Kita nih . kenape selalu lupaa Dia? Dah . jom pekak kan telinga , buta kan mata . Sebab orang sekeliling kita tak kan pernah faham apa yang kita cuba nak ? kan ? okay, sambung nanti !


xoxo
NurulSyafiqahBintiPatoni



No comments: